Vietnes modernizācija

Vietnes modernizācija iekļauj sevī darbības, kas dod iespēju uzlabot tīmekļa vietnes ārējo izskatu, iekšējo struktūru, funkciju kopumu un informācijas saturs. Šāda morāli novecojušās vietnes pārbūve, web lapu redizains un rekonstrukcija veicina uzņēmuma pozitīva tēla izveidi un nostiprināšanu, mājas lapas apmeklētāju intereses pieaugumu, jaunu klientu piesaisti. Modernizācija paredz ne ar ko neierobežotu izmaiņu apjomu, ieskaitot vietnes izveide no nulles.

Tīmekļa vietnes modernizācija var būt nepieciešama šādu iemeslu dēļ:

  • vietne balstās uz novecojušām tehnoloģijām un neatbilst mūsdienu prasībām drošības, ātrdarbības un citu faktoru ziņā (parasti, lai vietne nekļūtu morāli novecojušā, ir jāveic modernizācija katrus 3-4 gadus parastiem web resursiem un katru gadu interneta veikaliem)
  • mājas lapa nav ērta apmeklētājiem, tās struktūra ir haotiska, navigācija ir neskaidra vai sarežģīta, trūkst vajadzīgās informācijas vai tās meklēšana ir apgrūtināta
  • vietnes īpašniekiem ir vajadzīga zemes īpašnieka piekrišana satura vadības sistēma, vai šāda sistēma jau pastāv, bet tās lietošanas gaitā ir grūtības vai trūkumi
  • vietnes funkcionalitāte nav pietiekama, tiek prasīta papildus moduļu uzstādīšana
  • programmatūras kods satur klūdas, piemēram, vadības elementi (pogas, navigācijas panelī uc.) nereaģē uz lietotāja darbībām vai reaģē nepareizi, nedarbojas hipersaites, netiek ielādētas bildes un video rullīši, informācija nesaglabājas datu bāzēs vai netiek iegūta no tām un tml.
  • tiek prasīts tēla redizains, kā arī stila maiņa, krāsu gammas, logotipa, baneru, grafikas un animācijas elementu, slaidšovu, galeriju un tml. rediģēšana vai nomaiņa
  • tiek mainīts īpašnieks, firmas nosaukums, reģistrācijas dati, bankas konta rekvizīti, kontakta informācija, atrašanās vieta un tml.
  • tiek mainīta vietnes tematika un ievirze, kā arī tās mērķauditorija un atbilstoša reklāmas politika
  • tiek mainīta vietnes koncepcija sakarā ar marketinga taktikas un stratēģijas maiņu

Var pastāvēt citi faktori, kuru iemeslu dēļ ir lietderīgi veikt vietnes modernizāciju.

Vietnes transformācija tiek veikta kā secīgu posmu kopums

  • Vispirms tiek noteikts atjaunotas vietnes stils, ievērojot tās koncepciju un mērķauditoriju. Pasūtītājs izlemj, kādā mērā var saglabāt iepriekšējo stilu un, savukārt, cik ir vajadzīgs redizains. Viens no variantiem ir pilnīgi jauna stila izveide. Vietnes ārējam izskatam jābūt pievilcīgam, rūpīgi pārdomātam, nepārslogotam ar grafiku un tajā pašā laikā vizuāli efektīgam.
  • Pēc tam tiek izstrādāta modernizētas vietnes un tās atsevišķu lapu struktūra. Tiek sastādīts sadaļu un apakšsadaļu saraksts ar to mijiedarbību aprakstu. Tiek noteikts teksta bloku daudzums un izvietojums, logotipa un nosaukumu atrašanās vietas, tiek rezervētas vietas grafikas elementiem. Izstrādājot struktūru, tiek ievērots, ka prioritātes uzdevums ir radīt maksimālu komfortu vietnes apmeklētājam. Sadaļu un apakšsadaļu savstarpēji sakari tiek konfigurēti tādā veidā, lai varētu maksimāli ātri un veiksmīgi atrast lietotājam vajadzīgo informāciju. Vietnes navigācijai ir jābūt skaidri saprotamai un ērtai.
  • Turpmāk tiek rūpīgi pārdomāti grafikas elementi un vizuālie efekti. To noformējumam jāatbilst vietnes atjaunotam stilam, bet to daudzumam ir jābalstās uz saprātīgas pietiekamības principu.
  • Pēdējā posmā tiek noteikti vietnes dažādi funkcionālie uzdevumi, papildus moduļu daudzums un raksturojumi, ieskaitot, ja nepieciešams, satura vadības sistēmu.
  • Pasūtījuma izpildes termiņš: atkarībā no darba apjoma un sarežģītības
  • Cena: Izstrādes cenā atkarājas no darba apjoma un sarežģītības. Atsevišķu darba veidu cenas norādītas sadaļā "Cenas"

Gribat uzdot jautājumu?


Lūdzu, aizpildiet formu, kas atrodas zemāk, un mūsu specialisti ar Jums sazināsies tuvākājā laikā.


Ievadiet Jūsu vārdu:*


Ievadiet savu e-pasta adresi:*


Ievadiet savu tālruņa numuru:*


Ievadiet ziņojuma tekstu:*